onsdag 29 juni 2011

Det blev ingen design…

 

Har idag hållit på med en ny design, eller igår också, men eftersom PhotoScape är så dåligt så kan man inte spara och fortsätta nästa dag, så fick jag göra om allting på nytt. Sku laga ett orange tema, men det blev så “höstigt” så jag bytte tillbaka till det gamla.

PhotoScape är annars också lite konstigt, man kan liksom inte göra någo typ kollage själv, utan det finns bara färdiga mallar…?  Fast man kan göra “bildspels – bilder”, redigera fotona och laga fina ramar på fotona, så det är ganska roligt…

Nu måste jag göra något annat än sitta vid datorn, jag ska snart också fara i maasto med Nikke Ler.

namn 2

3 kommentarer:

  1. Använd inte photoscape, finns bra mycket bättre gratisprogram! :D (vet int om min kommentar syntes, haha)

    SvaraRadera
  2. Märkte att det inte var så bra... Har du något förslag på bättre? :)

    SvaraRadera
  3. Gimp, Soffis, vår och Malins e gjorda där :)

    SvaraRadera