måndag 15 augusti 2011

Timmarna börjar igen :)

 

Imorgon börjar ridtimmarna på nytt. Det ska bli jätteroligt! Jag väntar på att få hoppa lite igen, och på att få lära mig nya saker. Klart att man lär sig när man rider själv också, men inte lika mycket.

Har bestämt att försöka kämpa mycket mera det här året, det kändes som om jag bara blev sämre och sämre på våren…? Säkert var det så, för jag var så van med att bara rida Maikki (och Milton), så sen när jag red olika hästar hela tiden så gick det inte så bra : /

Vet inte heller hur det blir med att sköta någon timhäst, det ska komma en anställd som ska sköta 2 veckor på prov, men sedan måste vi sköta själva igen, och det finns inte närapå tillräckligt med skötare… Cacao ska väl fara någon gång också, men ingen vet väl när. Men åtminstone ska jag sköta Nikke Ler

namn4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar