torsdag 8 september 2011

Ridning x 3

Tisdag: Hoppning. På tisdag var jag på hopptimme med Pepe, och det gick riktigt bra! Två gånger vägrade han, eller egentligen for åt sidan, på ett hinder, men det var helt förståeligt eftersom solen lyste just på hindret så han blev lite orolig. Tredje gången när jag hade kortare tyglar och höll om honom bättre hoppade han bra. Jag är riktigt nöjd med timmen. Ler

Onsdag: På onsdag skötte jag och red Nikke, det gick överraskande bra! Inte för att vi gjorde något svårt eller så, men Nikke var pigg och travade riktigt hårt, inte alls som han verkade på tisdag då han blev longerad i hagen. Så hans ben kan väl inte ha varit jättesjukt i alla fall.

Torsdag: Dressyr. Idag red jag Milton, det gick inte bra. Han var inte så lätt att böja, inte ens i slutet blev har riktigt mjuk och lätt att rida… Men det var nog jag som gjorde något tokigt.

namn4

2 kommentarer:

  1. ja tyckte milton va bra igår! sku säga de före du for, men sen glömde ja de... han e så mycke mera avslappnad nu för tiden, o rör sig mjukare.. :)

    SvaraRadera
  2. Ajja.. kanske jag bara inbillade mej att de gick dåligt då :)

    SvaraRadera